首頁 » 作家投稿 » 懷孕與教養 » 【媽咪二次懷孕20W】踏入妊娠糖尿臨界點指數,緊急計劃開始!

【媽咪二次懷孕20W】踏入妊娠糖尿臨界點指數,緊急計劃開始! - 留言討論區

文章摘錄:

今次主要想分享比各位發覺自己開始踏上妊娠糖尿境界線的孕媽咪,繼上次我照完結構超聲波後,醫生同我講胎水水平比較高,22以上為超標,我當時去到21.7,所以醫生特別叫我留意,而稍後報告到時都要帶返健康院產檢時比姑娘睇埋。   大家都知如果有妊娠糖尿就要進行甜到傻既糖水測試,確認後就要跟足建議餐… [看詳細內文]

我要回應

我要留言


推薦閱讀