首頁 » 作家投稿 » 懷孕與教養 » 【媽咪二次懷孕35W】無得上孕婦減痛班,上網自學減痛法得唔得?!

【媽咪二次懷孕35W】無得上孕婦減痛班,上網自學減痛法得唔得?! - 留言討論區

文章摘錄:

大家都知受疫情影響,所以坊間同醫院既孕婦產前班大部分都停曬。今胎我都係威院分娩,原本我好想上由威院助產士教既溫柔分娩預備班,因為睇報導見唔少第一胎媽咪上完都覺得好有幫助,唔少產程比世衛標準縮短4小時至大概8個鐘內搞掂,比起我第一胎用咗28個鐘真係差天共地。   不過好可惜宜家無得上,我本身… [看詳細內文]

我要回應

我要留言


推薦閱讀