首頁 » 作家投稿 » 生活放輕鬆 » 【牧陽人日記】?? 嬰兒│?孕婦零食飲品篇

【牧陽人日記】?? 嬰兒│?孕婦零食飲品篇 - 留言討論區

文章摘錄:

  有睇我分享既都知道陽陽媽少奶 係一個有妊娠糖尿既孕媽媽{ @˟ꈊ˟@ } 所以其實零食同飲品都無太多選擇可以食, 要管得住嘴,血糖先唔會baba聲咁升。 (少奶提供的零食只供參考,不代表每位孕媽媽都適合) 首先本身作為懷孕的媽媽已經有很多東西都要戒口不能吃, 像最愛的魚生(つд&sub… [看詳細內文]

我要回應

我要留言


推薦閱讀