首頁 » 作家投稿 » 懷孕與教養 » 【媽咪二次懷孕33W】照結構後發現胎兒腎盂漲大點算好?

【媽咪二次懷孕33W】照結構後發現胎兒腎盂漲大點算好? - 留言討論區

文章摘錄:

之前我係網上分享bb腎盂漲大問題之後,有唔少準父母都pm我佢哋胎兒都有同樣問題,亦都好擔心後續要點做,所以今次我會分享我兩胎bb都出現腎盂漲大問題同埋之後既處理。腎盂漲大簡稱「腎仔大咗」,好多時大家透過20週照結構發現兩邊腎大細不一,多數一邊體積正常,一邊體積明顯大啲。   我第一胎照結構… [看詳細內文]

我要回應

我要留言


推薦閱讀