首頁 » 作家投稿 » 懷孕與教養 » 【媽咪二次懷孕36W】生仔除咗走佬袋,仲有咩要準備??

【媽咪二次懷孕36W】生仔除咗走佬袋,仲有咩要準備?? - 留言討論區

文章摘錄:

生仔除咗要準備走佬袋,其實我都仲有啲嘢準備咗嫁,希望都幫到各位特別第一胎的孕媽咪啦!   孕媽咪既指甲: 依樣係我第一胎經驗,當時我生完去照顧皓皓,指甲唔算剪到好貼,護士個時講咗句「指甲會容易刮到bb皮膚」,所以今胎去到後期,我稍為見指甲長少少就即剪,因為你永遠唔知下一秒會唔會見紅穿水去生… [看詳細內文]

我要回應

我要留言


推薦閱讀